Was super goed en vriendelijke personeel raad het echt aan 😊
Styling door hassan•Highlights - heel hoofd
Viktorija•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Never again. I didn’t feel comfortable while i got cut, and didn’t like my haircut.
Styling door Rahma•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
See email from xxxxxx@xxxxxx.com to sipanstyleart@gmail.com sent on Nov 17, 2021, 3:02 AM with subject: "unhappy customer".
Styling door hassan•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zina cut my hair, she was very professional and skillful, my hair looked great after leaving the salon and also after washing it at home!
Thank you Zina for making my hair look great and healthy!