Het is een hele operatie bij Sipan; van het warme welkom tot aan de toegewezen stylist om de puntjes op de ï te zetten --- iedereen kent zijn/haar taak en is daar als specialist perfectionistisch en efficiënt in. Daarnaast is het ook altijd gezellig --- met z'n 4-en of met de hele tent die vol zit; er hangt sowieso een chille sfeer.
Styled by hassan•Men's Haircut
Andreas•about 5 years ago
Verified review
Zeer vriendelijke mensen, en verder uitstekend geknipt.
Styled by hassan•Men's Haircut
David•about 5 years ago
Verified review
Great haircut
Styled by Hassan 2•Men's Haircut
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Goed geknipt! Anna kan heel goed strak opscheren en een mooie fade maken. Ze kijkt ook naar de vorm van je gezicht.
Styled by Hassan 2•Men's Haircut
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
ik heb een snit en kleur geboekt om mijn haar roze te verven voor € 70. in plaats daarvan heeft hij mijn haar donkerpaars geverfd en het kostte € 280.