Het is een hele operatie bij Sipan; van het warme welkom tot aan de toegewezen stylist om de puntjes op de ï te zetten --- iedereen kent zijn/haar taak en is daar als specialist perfectionistisch en efficiënt in. Daarnaast is het ook altijd gezellig --- met z'n 4-en of met de hele tent die vol zit; er hangt sowieso een chille sfeer.
Styling door hassan•Mannen knippen
Andreas•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke mensen, en verder uitstekend geknipt.
Styling door hassan•Mannen knippen
David•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great haircut
Styling door Hassan 2•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt! Anna kan heel goed strak opscheren en een mooie fade maken. Ze kijkt ook naar de vorm van je gezicht.
Styling door Hassan 2•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
ik heb een snit en kleur geboekt om mijn haar roze te verven voor € 70. in plaats daarvan heeft hij mijn haar donkerpaars geverfd en het kostte € 280.