Weer een hele fijne ervaring gehad bij Sipan Style. Dit maal geholpen door Anna. Erg vriendelijke dame, welke luistert naar je wensen. Ze nemen echt de tijd voor je en leveren erg goed en professioneel werk. Erg tevreden met mijn behandeling.
Styled by Hassan 2•Ladies' Haircuts
Yasmine•over 5 years ago
Verified review
Super geknipt door Marco!
Styled by Hassan 2•Men's Haircut
Niels•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
As always: best barber in town!
Styled by hassan•Men's Haircut
Maarten•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super geknipt!
Styled by hassan•Men's Haircut
Niels•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ze hebben me netjes geknipt en gestyled. Wilde meedenken met mijn vragen en hebben me goede tips gegeven om mijn haar verder gezond te houden!
Altijd goede service bij Sipan!