Ik heb hier voor de tweede keer highlights laten zetten en ben ontzettend tevreden met het resultaat. Hassan dacht met me mee en gaf me de frisheid in mijn haar die ik wilde. Door corona betaal je voor knippen en highlights 10 euro extra (boven de 76 euro) en we hadden het over het uiteindelijke bedrag daar.
Styled by hassan•Ladies' Full Head Highlights
Alette•over 5 years ago
Verified review
Echt een topzaak. Altijd goede sfeer en service. Dit keer goed geknipt door Marco. Het maakt bij Sipan niet uit door wie je geknipt wordt, Hassan heeft ervoor gezorgd (en zorgt er altijd voor) dat de kwaliteit goed is.
Styled by hassan•Men's Haircut
Kevin•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Weer blij de deur uit :)
Treatment by hassan•
Ladies' HaircutsShow all…
Lieke•over 5 years ago
Verified review
Weer erg tevreden. Wel aan de prijzige kant.
Styled by hassan•Ladies' Full Head Highlights
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn grijze haren zijn heel goed geknipt door een alleraardigste kapster in een leuke en vrolijke kapsalon. En Sipan style heeft een prima prijs- kwaliteit verhouding.