Ik heb hier voor de tweede keer highlights laten zetten en ben ontzettend tevreden met het resultaat. Hassan dacht met me mee en gaf me de frisheid in mijn haar die ik wilde. Door corona betaal je voor knippen en highlights 10 euro extra (boven de 76 euro) en we hadden het over het uiteindelijke bedrag daar.
Styling door hassan•Highlights - heel hoofd
Alette•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een topzaak. Altijd goede sfeer en service. Dit keer goed geknipt door Marco. Het maakt bij Sipan niet uit door wie je geknipt wordt, Hassan heeft ervoor gezorgd (en zorgt er altijd voor) dat de kwaliteit goed is.
Styling door hassan•Mannen knippen
Kevin•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer blij de deur uit :)
Behandeling door hassan•
Vrouwen knippenToon alles…
Lieke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer erg tevreden. Wel aan de prijzige kant.
Styling door hassan•Highlights - heel hoofd
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn grijze haren zijn heel goed geknipt door een alleraardigste kapster in een leuke en vrolijke kapsalon. En Sipan style heeft een prima prijs- kwaliteit verhouding.