Tweemaal aangegeven dat ik met de schaar geknipt wilde worden. Helaas zette betreffend me kapper de tondeuse erin.
Styled by hassan•Men's Haircut
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Weer een geweldige ervaring. Luistert goed naar je wensen en uitvoering is perfect. Bedankt weer!
Styled by hassan•Men's Haircut
Paul•almost 6 years ago
Verified review
Goede salon, en super netjes geknipt! Kom zeker terug
Styled by hassan•Men's Haircut
Jesse•almost 6 years ago
Verified review
I came knowing a bit of what I wanted but asked Hasan for a bit his own touch. 10 minutes and he was done with a haircut that worked great for me!
Styled by hassan•Men's Haircut
Bijan•almost 6 years ago
Verified review
Leuke dynamische vibe in deze zaak . Ze werken er hartelijk en hard voor om jou helemaal happy de deur uit te laten gaan .
25 euro wassen knippen modelleren is great Value for money !