Tweemaal aangegeven dat ik met de schaar geknipt wilde worden. Helaas zette betreffend me kapper de tondeuse erin.
Styling door hassan•Mannen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een geweldige ervaring. Luistert goed naar je wensen en uitvoering is perfect. Bedankt weer!
Styling door hassan•Mannen knippen
Paul•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede salon, en super netjes geknipt! Kom zeker terug
Styling door hassan•Mannen knippen
Jesse•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
I came knowing a bit of what I wanted but asked Hasan for a bit his own touch. 10 minutes and he was done with a haircut that worked great for me!
Styling door hassan•Mannen knippen
Bijan•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke dynamische vibe in deze zaak . Ze werken er hartelijk en hard voor om jou helemaal happy de deur uit te laten gaan .
25 euro wassen knippen modelleren is great Value for money !