Mijn haar is super mooi geknipt en geverfd en alle medewerkers waren super aardig. Het was helaas wel een stuk duurder dan ik had verwacht.
Styling door hassan•Highlights - heel hoofd
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Al meerdere keren highlight laten zetten bij Sipan stijl en elke keer weer super blij met het resultaat! Er wordt altijd ruim de tijd genomen om je te helpen en met je mee te denken. Hassan is ook altijd betrokken en erg vriendelijk. Al met al een fijne ervaring met mooi resultaat! :)
Styling door Hassan 2•Highlights - heel hoofd
Evelien•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn keuze voor deze salon. De sfeer was goed, ik ben snel geholpen en er is goed meegedacht in mijn wensen voor mijn haar!
Styling door Hassan 2•Vrouwen knippen
Melissa•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed als altijd
Styling door Rahma•Mannen knippen
Michel•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie club van kappers die weten wat ze doen en met ervaring te werk gaan. Ze stelden me ook goed op m'n gemak.