I have been going to Sis beauty for last one year. I always have good experience with them.
Treatment by Reeta•
Classic FacialsShow all…
Bhavana•8 months ago
Verified review
Salon is altijd schoon medewerkers zijn altijd vriendelijk. Er wordt echt geluisterd naar je wensen en wat je wilt.
Ik ben tevreden!
Treatment by Reeta•Face Threading
S•8 months ago
Verified review
ik kom er al jaren! en ben altijd blij als ik weer weg ga! hele fijne meiden met veel geduld en epileren mijn wenkbrauwen altijd mooi!
Treatment by Reeta•Face Threading
Fatiha•8 months ago
Verified review
Het was mijn eerste keer in de salon en werd vriendelijk en netjes behandeld. Daarnaast heeft ze mijn wenkbrauwen gedaan ik was zeer tevreden. Ik kijk vol vertrouwen naar mijn volgende afspraak
Treatment by Reeta•Face Threading
Anoniem•8 months ago
Verified review
Ik kom hier al jaren om mijn wenkbrauwen te threaden. En vertrek altijd weer tevreden na het zien van het resultaat. Mooie, verzorgend uitziende wenkbrauwen waarbij ik weer een open oogopslag zie als ik mijzelf in de spiegel terugzie.