I have been going to Sis beauty for last one year. I always have good experience with them.
Behandeling door Reeta•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Bhavana•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Salon is altijd schoon medewerkers zijn altijd vriendelijk. Er wordt echt geluisterd naar je wensen en wat je wilt.
Ik ben tevreden!
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
S•8 maanden geleden
Geverifieerde review
ik kom er al jaren! en ben altijd blij als ik weer weg ga! hele fijne meiden met veel geduld en epileren mijn wenkbrauwen altijd mooi!
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Fatiha•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer in de salon en werd vriendelijk en netjes behandeld. Daarnaast heeft ze mijn wenkbrauwen gedaan ik was zeer tevreden. Ik kijk vol vertrouwen naar mijn volgende afspraak
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Anoniem•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren om mijn wenkbrauwen te threaden. En vertrek altijd weer tevreden na het zien van het resultaat. Mooie, verzorgend uitziende wenkbrauwen waarbij ik weer een open oogopslag zie als ik mijzelf in de spiegel terugzie.