Sis Beauty & Wellness Reviews

Dodonaeusstraat 18, Zaandam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
979 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
I have been going to Sis beauty for last one year. I always have good experience with them.
Salon is altijd schoon medewerkers zijn altijd vriendelijk. Er wordt echt geluisterd naar je wensen en wat je wilt. Ik ben tevreden!
ik kom er al jaren! en ben altijd blij als ik weer weg ga! hele fijne meiden met veel geduld en epileren mijn wenkbrauwen altijd mooi!
Het was mijn eerste keer in de salon en werd vriendelijk en netjes behandeld. Daarnaast heeft ze mijn wenkbrauwen gedaan ik was zeer tevreden. Ik kijk vol vertrouwen naar mijn volgende afspraak
Ik kom hier al jaren om mijn wenkbrauwen te threaden. En vertrek altijd weer tevreden na het zien van het resultaat. Mooie, verzorgend uitziende wenkbrauwen waarbij ik weer een open oogopslag zie als ik mijzelf in de spiegel terugzie.
13
1
13
14
15
131
15