ik ben altijd tevreden als ik de salon binnen kom en verlaat!
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Gabriella•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier zeker meer dan 7 jaar en ben altijd super tevreden met mijn wenkbrauwen!
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Jenny•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd ga ik tevreden de deur uit, zeer lieve dames altijd gezellig.
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
DT•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden de deur uit!
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Manoushka•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon met een warme en professionele sfeer. Het team is vriendelijk, luistert goed naar je wensen en werkt heel nauwkeurig. Mijn wenkbrauwen zien er elke keer perfect uit. Echt een aanrader!