Fijne salon! Iedereen was erg vriendelijk, ze werkte snel en nauwkeurig. Uiteindelijk naast mijn pedicure ook nog een manicure genomen. Ik ga hier terug komen.
Treatment by Fatima •Gel Nails Pedicure
Mara•about 3 years ago
Verified review
Ik ben weer super tevreden met mijn nagels! ☺️Weer een hele fijne behandeling gehad en eerlijk advies !