Fijne salon! Iedereen was erg vriendelijk, ze werkte snel en nauwkeurig. Uiteindelijk naast mijn pedicure ook nog een manicure genomen. Ik ga hier terug komen.
Behandeling door Fatima •Gellak pedicure
Mara•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer super tevreden met mijn nagels! ☺️Weer een hele fijne behandeling gehad en eerlijk advies !
Behandeling door Maryam •Kunstnagels of nagellak verwijderen
Astrid•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service
Behandeling door Fatima •Gellak pedicure
Tina•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het ziet er weer netjes uit! Top.
Behandeling door Fatima •Wimperextensions verwijderen
Ashly•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom zeker terug
Behandeling door Maryam •Kunstnagels of nagellak verwijderen