Leuke en hippe salon op een centrale plek in Rotterdam. Had een afspraak gemaakt en werd gelijk geholpen bij binnenkomst. Knipbeurt was goed en ging verassend snel. Koffie was ook lekker. Bedankt!
Styled by gosia•Men's Haircut
Max•over 1 year ago
Verified review
Het was zoals altijd weer prima in orde.
Styled by Illia•Men's Haircut
Hans•over 1 year ago
Verified review
Heel tevreden met m'n nieuwe coupe en Rotterdamse gezelligheid!
Judith•over 1 year ago
Verified review
Gezellige sfeer, qualiteit knipbeurt
Koen•over 1 year ago
Verified review
Maandag 10.15 afspraak. Werd direct geholpen en prima geknipt door Moniek.