Leuke en hippe salon op een centrale plek in Rotterdam. Had een afspraak gemaakt en werd gelijk geholpen bij binnenkomst. Knipbeurt was goed en ging verassend snel. Koffie was ook lekker. Bedankt!
Styling door gosia•Mannen knippen
Max•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was zoals altijd weer prima in orde.
Styling door Illia•Mannen knippen
Hans•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden met m'n nieuwe coupe en Rotterdamse gezelligheid!
Judith•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige sfeer, qualiteit knipbeurt
Koen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Maandag 10.15 afspraak. Werd direct geholpen en prima geknipt door Moniek.