Altijd weer fijn om bij Sjoerd te zijn! Zoals iedere keer zijn mijn wenkbrauwen professioneel en met oog voor detail mooi gemaakt. En als kers op de taart is er altijd een warm welkom en veel gezelligheid.
Suzanne•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
I’m super happy with the result! Carmen was really nice and listened to my concerns and the atmosphere was very relaxed :)
Lash Lift
Maya•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Always perfect, kind and making sure you’re comfortable during the treatment.
Lash Lift
Carola•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Weer ontzettend vriendelijk ontvangen, en een heerlijke behandeling gehad van Gabi. Mijn volgende afspraak staat al op de planning, kijk er erg naar uit om weer bij haar in de stoel te mogen liggen. 😍😍😍
Lieke•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele fijne wimperlift-behandeling gehad bij Carmen! Prettige sfeer in de salon en blij met het resultaat :-)