Echt super goed! Hele aardige mensen en me wimpers zien er mooi en verzorgd uit👍
Treatment by Gabi•Lash Lift
ever•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heerlijk verwend en blij met resultaat!
Hilje•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
fijn dat ik ben geweest, nu even bijkomen en nieuwsgierig naar het resultaat
Loes•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mooie salon.
Hele aardige, vriendelijke en vakkundige mensen die hun vak goed verstaan. Ze nemen de tijd voor je, wat heel fijn is. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. Had nu voor mijn zus een behandeling geboekt. Binnenkort zelf op de stoel voor een behandeling bij Gabi.