Super ervaring, werd heel vriendelijk geholpen en het resultaat was fantastisch. Ik ben heel blij!
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Ik kom al jaren hier ( ook omdat ze de eerste waren die mannen deden harsen ) service behandeling en vakkundigheid zijn nog steeds nog steeds het gene waarom ik ga .
Dus gewoon een hele tevreden klant
Frans•almost 5 years ago
Verified review
Pedicure met massage en lakken was heel fijn en goed. De medewerker was vriendelijk en gaf goede uitleg.