De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1582 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Very happy with the results!
The best!
Super ervaring, werd heel vriendelijk geholpen en het resultaat was fantastisch. Ik ben heel blij!
Ik kom al jaren hier ( ook omdat ze de eerste waren die mannen deden harsen ) service behandeling en vakkundigheid zijn nog steeds nog steeds het gene waarom ik ga . Dus gewoon een hele tevreden klant
Pedicure met massage en lakken was heel fijn en goed. De medewerker was vriendelijk en gaf goede uitleg.