Fijne salon, goede sfeer , en vakkundige behandeling
Behandeling door Kimberly
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben aaltijd heel tevreden
Behandeling door Kimberly
Ria•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Salon die de mens achter de behandeling ziet, met goede prijs- kwaliteit behandeling.
De schoonheidsspecialistes zijn vriendelijk, rustig en goede expertise
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden met mijn behandeling. Over 6 weken wéér!
Behandeling door Kimberly
Ayesha•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
It’s been 3 weeks and the gel nagellak is still in almost perfect condition! Very impressed by the quality.