Het is altijd weer een luxe-ervaring bij SK en het resultaat is prachtige nagels die weken meegaan.
Caroline•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling met perfect resultaat!!!!
Ramona•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al jaren bij Kimberly en altijd tevreden. Betrokken, vakkundig, geïnteresseerd en niets is teveel! Blij mee!
Behandeling door Kimberly
Mariska•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerst een pedicure behandeling. Heerlijk weer mooie voetjes met gelakte nagels.
Aansluitend een gezichtsbehandeling. Helemaal relaxed ging ik weer naar huis