Zoals altijd, weer erg tevreden.Weten wat ze moeten doen.Kundig.Gezellige en verzorgde atmosfeer.Kom er graag🌞
Gertie•about 5 years ago
Verified review
Fijne en vakkundig behandeling, ben erg tevreden.
Treatment by Kimberly
Meneer Nieuwenhuis•about 5 years ago
Verified review
Altijd top!
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Lekkere en fijne gezichtsbehandeling gehad! Was heerlijk en er werd duidelijk uitgelegd wat de stappen waren.
Enige nadeel was dat de lamp niet gedimd kon worden in de ruimte waardoor de felle lamp niet voor de sfeer van ontspanning zorgde.
Pamela•about 5 years ago
Verified review
Weer super goed geholpen en erg blij met het resultaat. Super gladde benen