Zoals altijd, weer erg tevreden.Weten wat ze moeten doen.Kundig.Gezellige en verzorgde atmosfeer.Kom er graag🌞
Gertie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en vakkundig behandeling, ben erg tevreden.
Behandeling door Kimberly
Meneer Nieuwenhuis•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top!
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekkere en fijne gezichtsbehandeling gehad! Was heerlijk en er werd duidelijk uitgelegd wat de stappen waren.
Enige nadeel was dat de lamp niet gedimd kon worden in de ruimte waardoor de felle lamp niet voor de sfeer van ontspanning zorgde.
Pamela•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super goed geholpen en erg blij met het resultaat. Super gladde benen