Een supermooie salon waar hygiëne hoog in het vaandel staat. Een team met vriendelijke en zeer professionele medewerkers waar je echt in de watten gelegd wordt. Naast de uitgebreide mogelijkheid aan behandelingen kun je er ook terecht voor heerlijke producten en leuke kano’s.
Treatment by Kimberly
Jolanda•about 5 years ago
Verified review
Zeer professioneel en aardig. Ik ga er graag naar toe, het voelt als verwennen van de voetjes.
Treatment by Kimberly
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Dit was mijn eerste keer
was heel goed
Elvira•about 5 years ago
Verified review
Een heerlijke ontspannende massage..... echt een aanrader!!!
Ramona•about 5 years ago
Verified review
Heel goede en professionele.
Behandeling en zeer vriendelijk