Een supermooie salon waar hygiëne hoog in het vaandel staat. Een team met vriendelijke en zeer professionele medewerkers waar je echt in de watten gelegd wordt. Naast de uitgebreide mogelijkheid aan behandelingen kun je er ook terecht voor heerlijke producten en leuke kano’s.
Behandeling door Kimberly
Jolanda•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel en aardig. Ik ga er graag naar toe, het voelt als verwennen van de voetjes.
Behandeling door Kimberly
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste keer
was heel goed
Elvira•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke ontspannende massage..... echt een aanrader!!!
Ramona•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goede en professionele.
Behandeling en zeer vriendelijk