Ik voel mij op mijn gemak als ik binnenkom, De ontvangst is heel prettig en zorgvuldig, de collega's werken met elkaar samen.
De behandeling is van goede kwaliteit, de specialiste is vakkundig, oplettend en heel aardig. Kwaliteit is prima van de behandeling, zeker een aanrader!
Carla•about 5 years ago
Verified review
Goed
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Fijne behandeling en goede ervaring. Hier kom ik zeker terug!
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Lisa is aardig en deskundige.
Behandeling was uitstekend!