Ik voel mij op mijn gemak als ik binnenkom, De ontvangst is heel prettig en zorgvuldig, de collega's werken met elkaar samen.
De behandeling is van goede kwaliteit, de specialiste is vakkundig, oplettend en heel aardig. Kwaliteit is prima van de behandeling, zeker een aanrader!
Carla•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en goede ervaring. Hier kom ik zeker terug!
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Lisa is aardig en deskundige.
Behandeling was uitstekend!