Very much enjoyed the SK Beauty facial. Mildy aromatic products, light massage and very relaxing at the end.
Patricia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Me behandeling was goed en heb ook een aantal producten aangeschaft, het enige jammere vind ik dat ik betaald voor een behandeling van 60 min en ik 35 min later weer buiten sta
Jolanda•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige informele salon, vriendelijke meiden en er wordt je niets aangesmeerd!
Daniëlle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Kimberly en mocht eindelijk weer bij haar terecht. De behandelingen waren zoals altijd perfect. Even een fantastisch moment. Direct vervolgafspraak gemaakt. Echt een aanrader!
Behandeling door Kimberly
Alice•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed. Pedicure werd professioneel gedaan met goed en eerlijk advies.