Reviews are written by customers after their visit.

4,7
1582 reviews

Filter reviews

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Altijd vriendelijk ontvangen en met zorg behandeld. Ik ga altijd relaxed en met een glimlach naar huis.
Zeer deskundig, gezellig, mooie entourage. Een aanrader om een heerlijke behandeling te boeken
Afspraak gemaakt voor mijn eerste gellak manicure. Erg positieve ervaring gehad! M'n nagels werden goed verzorgd en de gellak is erg mooi aangebracht. Verder was er een ontspannen sfeer en ik heb lekker kunnen genieten van mijn behandeling.
Professionele salon. Bijzonder gastvrij. Ik ben altijd blij met het resultaat.
Kimberly is zeer vakkundig in pedicure. Heerlijk om door zo'n ervaren vakvrouw behandeld te worden!!!