Altijd vriendelijk ontvangen en met zorg behandeld. Ik ga altijd relaxed en met een glimlach naar huis.
Treatment by Kimberly
Anique•over 5 years ago
Verified review
Zeer deskundig, gezellig, mooie entourage. Een aanrader om een heerlijke behandeling te boeken
Treatment by Kimberly
Marian•over 5 years ago
Verified review
Afspraak gemaakt voor mijn eerste gellak manicure. Erg positieve ervaring gehad! M'n nagels werden goed verzorgd en de gellak is erg mooi aangebracht. Verder was er een ontspannen sfeer en ik heb lekker kunnen genieten van mijn behandeling.
Imke•over 5 years ago
Verified review
Professionele salon. Bijzonder gastvrij. Ik ben altijd blij met het resultaat.
Treatment by Kimberly
Renate•over 5 years ago
Verified review
Kimberly is zeer vakkundig in pedicure. Heerlijk om door zo'n ervaren vakvrouw behandeld te worden!!!