Altijd vriendelijk ontvangen en met zorg behandeld. Ik ga altijd relaxed en met een glimlach naar huis.
Behandeling door Kimberly
Anique•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer deskundig, gezellig, mooie entourage. Een aanrader om een heerlijke behandeling te boeken
Behandeling door Kimberly
Marian•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Afspraak gemaakt voor mijn eerste gellak manicure. Erg positieve ervaring gehad! M'n nagels werden goed verzorgd en de gellak is erg mooi aangebracht. Verder was er een ontspannen sfeer en ik heb lekker kunnen genieten van mijn behandeling.
Imke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele salon. Bijzonder gastvrij. Ik ben altijd blij met het resultaat.
Behandeling door Kimberly
Renate•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kimberly is zeer vakkundig in pedicure. Heerlijk om door zo'n ervaren vakvrouw behandeld te worden!!!