De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1582 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd vriendelijk ontvangen en met zorg behandeld. Ik ga altijd relaxed en met een glimlach naar huis.
Zeer deskundig, gezellig, mooie entourage. Een aanrader om een heerlijke behandeling te boeken
Afspraak gemaakt voor mijn eerste gellak manicure. Erg positieve ervaring gehad! M'n nagels werden goed verzorgd en de gellak is erg mooi aangebracht. Verder was er een ontspannen sfeer en ik heb lekker kunnen genieten van mijn behandeling.
Professionele salon. Bijzonder gastvrij. Ik ben altijd blij met het resultaat.
Kimberly is zeer vakkundig in pedicure. Heerlijk om door zo'n ervaren vakvrouw behandeld te worden!!!