Eerste brazilian, dus het was even spannend. Maar ik ben er heel vriendelijk en deskundig doorheen gepraat en daardoor viel het reuze mee.
Maaike•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad. Er werd echt naar mijn huid gekeken en niet zomaar wat gedaan. Ik zie na een behandeling al dat mijn huid rustiger is! De massage die ik kreeg tijdens het masker was ook echt heerlijk! Mijn volgende afspraak staat al gepland.
Demi•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede behandeling, analyse van de huid en ontspannend. Fijne producten.
Annet•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Lisa is n geweldige specialiste. Deskundig en attent. Weet heel goed welke behandelingen zij uitgevoerd heeft in het verleden en weet dan ook heel wat te doen