Leuke salon, maar de massage was voor mij niet voldoende. Zelf misschien moeten aangeven dat het steviger mocht. Doordat de tafel geen gat heeft voor je gezicht, lag ik niet lekker - stijve nek dus na een rug-schouder-nek-massage :(
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Als je een behandeling wild zonder zorgen maak dan een afspraak . Dat doe ik ook al jaren . Gr Richard
Richard•over 6 years ago
Verified review
In deze salon wordt je hartelijk geholpen. De sfeer is ongedwongen en er is als vanzelfsprekend persoonlijke aandacht voor de klant. Hier kom ik zeker terug.
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
De medewerkers zijn altijd vriendelijk, en ik voel mij er altijd welkom.
Esther•over 6 years ago
Verified review
2 minpunten na elke behandeling om een review gevraagd worden, heb ik geen zin in. Herinnering voor je afspraak wordt op verschillende en meerdere keren verstuurd.