De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1582 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Leuke salon, maar de massage was voor mij niet voldoende. Zelf misschien moeten aangeven dat het steviger mocht. Doordat de tafel geen gat heeft voor je gezicht, lag ik niet lekker - stijve nek dus na een rug-schouder-nek-massage :(
Toon reactie salon...
Als je een behandeling wild zonder zorgen maak dan een afspraak . Dat doe ik ook al jaren . Gr Richard
In deze salon wordt je hartelijk geholpen. De sfeer is ongedwongen en er is als vanzelfsprekend persoonlijke aandacht voor de klant. Hier kom ik zeker terug.
De medewerkers zijn altijd vriendelijk, en ik voel mij er altijd welkom.
2 minpunten na elke behandeling om een review gevraagd worden, heb ik geen zin in. Herinnering voor je afspraak wordt op verschillende en meerdere keren verstuurd.