De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1582 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik kom voor meerdere behandelingen bij SK-beauty. Ik laat mezelf graag verwennen met een pedicure behandeling en facial. Ik voel mij erg welkom, gehoord en op mijn gemak. Ik word (bijna) altijd geholpen door Kimberly. Deze vrouw verstaat haar vak goed en kan mij goed adviseren bij mijn hulpvragen. Ik heb sinds mijn pubertijd te maken met een acné huid. Ik ben nu dertig jaar! Ik vind het heel fijn om dit probleem samen met een professional aan te pakken.
De salon ziet er altijd zeer sfeervol en tot in de puntjes verzorgd en hygiënisch uit. Zeker in deze tijden is het echt een persoonlijke verwennerij om dit aan jezelf te gunnen. Een moment van totale ontspanning die je innerlijk en je uiterlijk ten goede kom
Reinigen bij een gecombineerde en geen gemakkelijke huid
Al jarenlang ga ik graag naar Kimberley; ontvangst, behandeling(en) contact heel prettig, professioneel en relaxed. Ook bij haar collega’s heb ik hetzelfde ervaren. Een zeer tevreden klant😃
Fijne pedicurebehandeling. Zeer goede coronamaatregelen. Kortom een aanrader!