Ik kom voor meerdere behandelingen bij SK-beauty. Ik laat mezelf graag verwennen met een pedicure behandeling en facial. Ik voel mij erg welkom, gehoord en op mijn gemak. Ik word (bijna) altijd geholpen door Kimberly. Deze vrouw verstaat haar vak goed en kan mij goed adviseren bij mijn hulpvragen.
Ik heb sinds mijn pubertijd te maken met een acné huid. Ik ben nu dertig jaar! Ik vind het heel fijn om dit probleem samen met een professional aan te pakken.
Behandeling door Kimberly
Debora•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon ziet er altijd zeer sfeervol en tot in de puntjes verzorgd en hygiënisch uit. Zeker in deze tijden is het echt een persoonlijke verwennerij om dit aan jezelf te gunnen. Een moment van totale ontspanning die je innerlijk en je uiterlijk ten goede kom
Behandeling door Kimberly
Sylvia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Reinigen bij een gecombineerde en geen gemakkelijke huid
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jarenlang ga ik graag naar Kimberley; ontvangst, behandeling(en) contact heel prettig, professioneel en relaxed. Ook bij haar collega’s heb ik hetzelfde ervaren. Een zeer tevreden klant😃
Behandeling door Kimberly
Aletta•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicurebehandeling. Zeer goede coronamaatregelen.
Kortom een aanrader!