Het was zoals altijd weer een hele goede behandeling!
Treatment by Kimberly
Aletta•over 4 years ago
Verified review
Was erg prettig en schoon.
Wendy•over 4 years ago
Verified review
Eerste keer was geweldig en pas geweest en was weer geweldig 👏 Volgende keer ga ik weer Heerlijk was de behandeling
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Ik kom al jaren in de winkel en altijd voor het harsen van de benen en de laatste tijd ook de rug .
Wordt altijd netjes en professioneel geholpen , is er zeker ook tijd voor een fijn en prettig gespre
Treatment by Kimberly
Frans•over 4 years ago
Verified review
Ik loop weer op rozen. Goed verzorgde voeten en nagels en mooi gelakt!