Het was zoals altijd weer een hele goede behandeling!
Behandeling door Kimberly
Aletta•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was erg prettig en schoon.
Wendy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer was geweldig en pas geweest en was weer geweldig 👏 Volgende keer ga ik weer Heerlijk was de behandeling
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren in de winkel en altijd voor het harsen van de benen en de laatste tijd ook de rug .
Wordt altijd netjes en professioneel geholpen , is er zeker ook tijd voor een fijn en prettig gespre
Behandeling door Kimberly
Frans•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik loop weer op rozen. Goed verzorgde voeten en nagels en mooi gelakt!