Al jaren trouwe klant voor mijn gezicht en producten die ik thuis gebruik.
Laatst voor het eerst een pedicure bij Kim geboekt.
Dat was erg goed en vakkundig!
Zeer tevreden over SK beauty.
Behandeling door Kimberly
angela•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd geweldig vakkundig en goed en gezellig geholpen