Sabine is erg kundig en werkt zeer netjes.
De behandelingen ervaar ik als zeer prettig.
Mijn wenkbrauwen brengt ze altijd zeer mooi in shape en kiest de juiste kleur wat ècht bij mij past.
Ik kom er graag, echt een aanwinst in Bloemendaal!
Eyebrow Threading
Marianne•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Vind het prima het is er netjes en voel mij er prettig bij wanneer de behandeling wordt gedaan ,ben zeer tevreden.
Face WaxingShow all…
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
After having postponed this apppointment it was sooooo wonderful to let Sabine 'spoil' me.