Mooie en sfeervolle salon, fijne behandeling met goede uitleg door Sabine wat er allemaal gedaan werd.
Classic Facials
Nienke•over 5 years ago
Verified review
Op naar de volgende behandeling :)
Eyebrow & Eyelash Tinting
Melanie•over 5 years ago
Verified review
Super fijne salon! Hier wil je graag zijn. Sabine heeft een fijne persoonlijkheid en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt.
Bij twijfel, gewoon doen!
Classic Facials
Emily•over 5 years ago
Verified review
Heerlijke behandeling.
Classic Facials
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Het is licht en vriendelijk. Sabine maakt een prettige indruk.