Mooie en sfeervolle salon, fijne behandeling met goede uitleg door Sabine wat er allemaal gedaan werd.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Nienke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Op naar de volgende behandeling :)
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Melanie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon! Hier wil je graag zijn. Sabine heeft een fijne persoonlijkheid en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt.
Bij twijfel, gewoon doen!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Emily•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is licht en vriendelijk. Sabine maakt een prettige indruk.