Het was gewoon allemaal top, mooie locatie, alles was schoon en fijne behandeling met duidelijke uitleg.
Eyelash Perming
Sijtske•almost 6 years ago
Verified review
Sabine is een lieve en zorgzame vrouw die oprecht interesse toont en heel zorgvuldig en vakkundig te werk gaat. In haar prachtige salon hangt een rustgevende en fijne energie. Sabine neemt de tijd voor de behandelingen en ik ben altijd 100% tevreden!!
Eyebrow & Eyelash Tinting
Olivia•almost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Top salon!
Face WaxingShow all…
Cristina•almost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zorgvuldig en uitgebreid. Voldeed aan mijn verwachtingen
Classic Facials
Thea•almost 6 years ago
Verified review
Mooie salo, Sabine is heel kundig en lief en de tri-lift is een uiterst oppepende en liftende behandeling!