Het was gewoon allemaal top, mooie locatie, alles was schoon en fijne behandeling met duidelijke uitleg.
Wimper permanent
Sijtske•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabine is een lieve en zorgzame vrouw die oprecht interesse toont en heel zorgvuldig en vakkundig te werk gaat. In haar prachtige salon hangt een rustgevende en fijne energie. Sabine neemt de tijd voor de behandelingen en ik ben altijd 100% tevreden!!
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Olivia•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top salon!
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Cristina•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zorgvuldig en uitgebreid. Voldeed aan mijn verwachtingen
Facials / Gezichtsbehandelingen
Thea•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salo, Sabine is heel kundig en lief en de tri-lift is een uiterst oppepende en liftende behandeling!