Heerlijk ontspannende behandeling gehad. M’n huid ging van schuurpapier naar baby-zacht. Ik raad dit van harte aan!
Classic Facials
SPC•almost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne face reiniging met heerlijk ruikende producten. Sabine is erg aardig, kundig en professioneel. Ze geeft heerlijke massages. Echt een aanrader!
Classic Facials
Ilse•almost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb echt genoten mijn huid voelde ook meteen weer heerlijk zacht aan! Sabine is ook echt een topper en raad het iedereen aan! Kom zeker terug!
Classic Facials
amanda•almost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Always good
Eyebrow Waxing
Barbara•almost 6 years ago
Verified review
Prima Salon, klein maar fijn. Behandeling was goed, alleen zat er nog wat hars/wax op mijn benen zag ik thuis. Kreeg ik er moeilijk af, waardoor huid erg rood werd en licht beschadigd. Vorige keren was dit niet het geval. Volgende keer even goed op letten. Verder erg goed.