Heerlijk ontspannende behandeling gehad. M’n huid ging van schuurpapier naar baby-zacht. Ik raad dit van harte aan!
Facials / Gezichtsbehandelingen
SPC•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne face reiniging met heerlijk ruikende producten. Sabine is erg aardig, kundig en professioneel. Ze geeft heerlijke massages. Echt een aanrader!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Ilse•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb echt genoten mijn huid voelde ook meteen weer heerlijk zacht aan! Sabine is ook echt een topper en raad het iedereen aan! Kom zeker terug!
Facials / Gezichtsbehandelingen
amanda•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Always good
Wenkbrauwen harsen
Barbara•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima Salon, klein maar fijn. Behandeling was goed, alleen zat er nog wat hars/wax op mijn benen zag ik thuis. Kreeg ik er moeilijk af, waardoor huid erg rood werd en licht beschadigd. Vorige keren was dit niet het geval. Volgende keer even goed op letten. Verder erg goed.