Heerlijke behandeling gehad. Super massage en mijn huid weer als herboren.
Als het kon, zou ik iedere week gaan ;-)
Classic Facials
Jolande•over 6 years ago
Verified review
Ik kom hier graag! Hele fijne service en behandeling.
Acne Treatments
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Echt een van de betere gezichtsbehandelingen die ik heb gehad. Ze neemt de tijd en geeft je een persoonlijke ervaring ipv snel werk en het alleen als een plicht ziet. Je wordt top behandeld en de producten zijn erg aangenaam. Ik heb een redelijk gevoelige huid maar nu twee dagen na de behandeling is mijn geizhct nog steeds top en zonder reactie! Erg blij en ik kom zeker weer
Classic Facials
Lizzy•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Top behandeling!👍 erg gezellig en hele mooie wenkbrauwen!
Eyebrow & Eyelash Tinting
Peggy•over 6 years ago
Verified review
Prettige salon. Harsen bovenbenen niet pijnlijk. Schoon en netjes.