Heerlijke behandeling gehad. Super massage en mijn huid weer als herboren.
Als het kon, zou ik iedere week gaan ;-)
Facials / Gezichtsbehandelingen
Jolande•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier graag! Hele fijne service en behandeling.
Acnébehandeling
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een van de betere gezichtsbehandelingen die ik heb gehad. Ze neemt de tijd en geeft je een persoonlijke ervaring ipv snel werk en het alleen als een plicht ziet. Je wordt top behandeld en de producten zijn erg aangenaam. Ik heb een redelijk gevoelige huid maar nu twee dagen na de behandeling is mijn geizhct nog steeds top en zonder reactie! Erg blij en ik kom zeker weer
Facials / Gezichtsbehandelingen
Lizzy•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top behandeling!👍 erg gezellig en hele mooie wenkbrauwen!
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Peggy•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige salon. Harsen bovenbenen niet pijnlijk. Schoon en netjes.