Het was een heerlijke behandeling. Ik kwam tot rust. Ze wist precies te vertellen wat de behandeling inhoudt. Welke ingrediënten er in de producten zijn. Wat de werkingen zijn van de producten. Kortom perfect.
Het is zo lekker dat je in slaap valt :)
Facials / Gezichtsbehandelingen
Shanon•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring! Aanrader.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Angela•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Was top
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anita•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb niet veel te zeggen. Top!
Wenkbrauwen harsen
Shanon•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn altijd bij Sabine.
Alle behandelingen!
Top!