Heerlijke massage gehad van Sabine, ik was daarna helemaal ontspannen. Ook het wenkbrauwen verven was top, ze denkt echt met je mee en ik ben heel blij met het resultaat!
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Imre•over 3 years ago
Verified review
Hele fijne en knusse plek met zeer professionele behandeling en verzoginh
Classic Facials
daphne•almost 4 years ago
Verified review
Hele fijne behandeling, Eva dacht mee en heeft een super mooi resultaat geleverd. Helemaal blij met mijn nagels!
Natural Nail Strengthening
Denise•almost 4 years ago
Verified review
Prima salon met vriendelijk personeel. Behandelingen zeer goed en fijne sfeer. Ik zou er zeker heen gaan!