Heerlijke massage gehad van Sabine, ik was daarna helemaal ontspannen. Ook het wenkbrauwen verven was top, ze denkt echt met je mee en ik ben heel blij met het resultaat!
Rug-, schouder- en nekmassageToon alles…
Imre•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne en knusse plek met zeer professionele behandeling en verzoginh
Facials / Gezichtsbehandelingen
daphne•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling, Eva dacht mee en heeft een super mooi resultaat geleverd. Helemaal blij met mijn nagels!
Nagelversteviging
Denise•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon met vriendelijk personeel. Behandelingen zeer goed en fijne sfeer. Ik zou er zeker heen gaan!